keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Viimeinen Keitsun hoitokerta

Tiistaina hoidin myös viimeisen kerran Keijoa. En viitsinyt tätä tunkea mukaan tuohon edelliseen postaukseen, kun siitä olisi muuten tullut liian pitkä.

Kun olin hoitanut Tahvon, niin kävin hakemassa Keijon tarhasta. Se tuli heti siihen portille, nii ei tarvinnu kävellä ison tarhan toiseen päähän. En ole Keijoa hirveästi talutellut, mutta tosi nätisti se kulki perässä omaan karsinaan, kun taas esim. Tahvo käyttää tilaisuuden samantien hyödyksi ja kuskaa taluttajan läheiselle ruohopläntille! =D

Hoitessa se oli vähän äkäinen, mutta en jaksanut välittää. Mulla tulisi sitä ikävä anyway, vaikka se olisi kuinka hirveä hoidettava vikaa kertaa. Se oli ikävä kyllä aika puhdas, koska mulla oli tylsää, nii oisin jaksanut harjata sitä sen 45min, vaikka kuinka olinkin väsynyt ja kuumissani.
Keijo myös halusi aika paljon huomiota ja en nyt ollut ihan varma, että aikooko se syödä mun sormet vai vaan hamuilla, kun korvat oli luimussa ja "puri" huulilla aika kovaa. No, onneksi sain pitää sormeni!

 
 
Yhdessä vaiheessa Keijo kuitenkin päätti vähän leikkiä mun kustannuksella ja kun olin tulossa sen kaulan alta, niin se kumautti sen turvalla mua päähän... Sattu kyllä kieltämättä aika pahasti ja tais siihen pieni kuhmu tulla. En kuitenkaan suuttunut sille, vaikka sen ilme kertoi, että se ei ollut vahinko... XD

Aivan mahtava karkausyritys (y)

Keitsun ratsastajan tullessa laitettiin sille sitten suitset ja mentiin vähän ajan päästä kentälle. Sen ratsastaja meni siis ilman satulaa.

Tunnin aikana hengailin kentän reunalla ja hain muiden kanssa heppoja sisälle. Ilmoitin myös lopettavani ja... sain luvan mennä DOTILLA vielä ensi syksynä irtotunnin, vaikka olenkin sille hieman liian pitkä! <3 Olin kyl kieltämättä aika onnellinen :3

Tunnin jälkeen hoidettiin Keijo yhdessä sen ratsastajan kanssa pois ja mä jäin sinne karsinaan vielä "hyvästelemään" Keijon. Kyllä kieltämättä kyyneleet nousi silmiin ja siinä vähän herkistyin, mutta kyllä se meni ihan hyvin. Silloin aloin kyllä pelkäämään torstaita ja sitä kun pitää Tahvolle toivottaa hyvää jatkoa!

Hölmö syö pellettejä ;)

Selkeesti heti piti saada "ruokaa" tunnin jälkeen ;)

Kävin myös Keijon harjat läpi ja se sai parit Pysten vanhat harjat. En ees tienny, et ne oli jätetty tallille. Luulin, että ne lähti Pysten mukana.

Muistoja Pystestä <3
Aloin kyllä ikävöimään sitä, kun nää löysin :'(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti