sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Äänestys

Nyt blogin oikeasta laidasta löytyy "Blogille uusi nimi"- äänestys, joten sinne vaan äänestämään! :) Voit äänestää niin montaa vaihtoehtoa, kuin haluat. Äänestys loppuu 7.7. (Otin äänestykseen kaikki nimiehdotukset.)

Kiitos kaikille nimiehdotuksista! Myös sille/niille anonyym(e)ille, jotka antoivat nimiehdotuksia, niin kiitos! Huomasin ne kommentit vasta äsken. :)

Joten nyt jo kiitos kaikille, jotka auttavat mua äänestämällä tekemään tämän suuren päätöksen! <3


7 kommenttia:

  1. Haha mun blogin nimi on ollu "usko unelmiin" mut poistin sen blogin xD

    VastaaPoista
  2. Kaikki miun ehotukset pääs :D
    Enks ookki hyvä keksii nimiä? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi kun puhelimella ei voi äänestää :(

      Poista
    2. Joo :D otin kaikki ehdotukset tohon äänestykseen :D Kyllä itseasiassa pystyy jos kattoo puhelimen kautta internetversiota. Mulla se on ainakin mobiiliversion alaosassa. :D

      Poista
  3. Millä tavalla nimi vaikeuksien kautta voittoon sopis blogilles?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite en nimeä ole keksinyt, mutta itse miellän sen niin, että sen takia, koska mun ratsastuksen alkuajat ei ollut kovin helppoja. Olin mm. Joutunut päivystykseen tiputtuani ja kärsin laukkakammosta, mutta nyt ne vaikeudet on voitettu ;)

      Poista