sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Ajatukset sekaisin

Viimeisestä talliviikosta on tulossa kyllä postaus, mutta on viel ajatukset sekaisin, niin en ole pystynyt käymään blogissani ollenkaan. Tämänkin postauksen kirjotan kännykällä. Oli se viimeinen Tahvon hoitopäivä aika rankka kokemus ja en oo oikeen halunnu sitä ajatella, saatikka muistella niin, että voisin kirjoittaa postauksen. Silti haluan siitä tehdä itselleni muistoksi postauksen, mutta viel en oo valmis hyväksymään sitä tosi asiaa, että Tahvo ei oo enää mun hoitoheppa ja en nää sitä joka viikko. (Nytkin alko jo itkettää ja en tän enempää oo ehtiny kirjottaa...) Uskon kyllä, että ymmärrätte!

11 kommenttia:

  1. :( Onneks voit tulla kattoo Tahvoo! (: Hoitsun menettäminen ei oo kyl helppoo :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on jo ny ikävä Maisaa, ku en viitti mennä leirin aikana sitä kattomaan...mut mun tilanne on kumminki eri ku jatkan vielä sen hoitamista :(

      Pärjäile ♥

      Poista
    2. Se onneks helpottaa, että se ei kokonaan poistu mun elämästä. :) Joo, ei oo. Eka Kimi, sit Pyste, sit Keijo ja sit Tahvo.... :C mutta silti päivääkään en kadu, että aloin niitä hoitamaan! <3
      Vaikka onkin eri tilanne, niin uskon, että sul on jo ikävä sitä :3
      Kiitos! <3 ei se ees tuntunu niin pahalle, ku uskoin, mut ku kirjotin ton pienen postauksen nii heti jotenkin totuus iski vasten kasvoja...

      Poista
  2. Tosiasia on yhteen. -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis, ei taida sulla olla muuta elämää? :D Sanoinhan, että jo tänkin postauksen aihe oli mulle surullinen ja mulla on muutenkin ajatukset sekaisin, niin vähän jotain ajantajua, ku tollasesta tulee valittamaan, kiitos!

      Poista
    2. Siltikin yleisellä tasolla kannattaa lukea teksti vielä kertaalleen läpi, niin on lukijoiden helpompi lukea. Älä nyt hermostu. :)

      Poista
    3. Tiedän ja luinkin tekstin läpi, mutta tota en huomannu. En siitä hermostunut, mutta mua ärsytti vaan asia jolla tavalla virhe esitettiin. Se olisi voinut olla ystävällisempi :)

      Poista
    4. Netissä vaan kun ei äänensävyä kuule.

      Poista
    5. En mielestäni puhunut mitään äänensävystä? :D Asian olisi voinut ilmoittaa esim. "Sulla on muuten kirjoitusvirhe, että tosiasia tulee yhteen :)" eikä "Tosiasia on yhteen. -.-" kyllä tuo hymiö jo kerto, että asiaa ei oltu esitetty ystävällisesti.

      Poista
  3. Voimia sulle Emppu, sä tuut pärjäämään!

    Ymmärrän sua jotenkin, en tietenkään ehkä ihan niin hyvin kuin Katja, mulla ei ikinä oo ollu hoitsua. Mun eka lempparipolle meni myyntiin, sitten myöhemmin yksi lemppari myytiin yksityiseksi meän tallille ja jne. En tajua mitä selitän, mutta pärjäile!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä tää tästä! C:
      Ei sen tärkeen hevosen tarvii olla hoitsu, se on silti yhtä kamalaa menettää se. :C Ja uskon, että ymmärät mua yhtä hyvin, ku Katja.
      Kiitos kommentistasi! <3 Se piristi mua todella :3

      Poista