maanantai 24. joulukuuta 2012

Luukku 24 + Joulun toivotukset! :3

Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
 
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
 
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.

Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.

Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.

Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
 
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
 
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
 
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
 
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
 
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
 
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
 
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
 
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
 
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.
 
24. Nyt on joulukalenteri lopussa ja on viimeisen luukun aika! Elämääni kuuluu kaksi todella tärkeää hevosta, Thavanna ja Kimi. Alussa ajattelin, että mikään hevonen ei voisi olla minulle yhtä tärkeä kuin Thavanna, mutta toisin kävi ja Kimi taisi vielä viedä sydämmenstäni 1% tilaa enemmän kuin Thavanna! (= Molemmat on ollu tärkeässä osassa mun ratsastusta. Thavannan kanssa aloitin treenaamisen, kun se oli 4-vuotias ja jatkan sen kanssa vielä tulevaisuudessa kun neidille tulee lisää taitoa (nyt se on valmennuksessa)! Kimi taas oli eka hoitohevoseni, joka opetti minulle kaiken hevosista ja pääsin kokemaan Kimissä monta eri luonnetta samassa ruumiissa. Se opetti minut nöyräksi, mutta päättäväiseksi ja se ei aluksi antanut mitään ilmaisesti vaan kunnioitus piti ansaita. Silloin ajattelin, että miks se ei voi olla samanlainen, kun Tahvo, sellanen kiltti, mutta nykyään osaan arvostaa sitä mitä Kimi minulle opetti! <3 Thavannaa näen harvemmin joten sen takia Kimistä taisi tulla läheimepi, koska näen sitä kaks kertaa viikossa enemmän, mutta silti Thavannan näkeminen on aina niin ihanaa ja meille kahdelle aina sattuu ja tapahtuu! (;
 
Minä & Kimi

Minä & Thavanna
 
Sitten haluamme vielä Tahvon kanssa toivottaa rakkaille lukijoillemme HYVÄÄ JOULUA! <3 (:
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti