torstai 29. marraskuuta 2012

Moikka!

Jea! Olen saanut yhdeksän lukijaa! Kiitos kaikille! (: ♥
 
Olen pahoillani, kun kirjottaminen on jäänyt, koska koulussa on niin pitkiä päiviä, että en jaksa illalla enää raahautua koneelle... :( Tettiviikosta on postaus tulossa, vaikkakin kuukauden viiveellä... XD
 
Innostuin Katjan blogissa olevasta ideasta ja ajattelin sen pohjalta toteuttaa joulukalenterin!
 
Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
 
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
 
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.

Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.

Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.

Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
 
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
 
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
 
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
 
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
 
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
 
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
 
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
 
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.

Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.
 
Miltä kuulostaisi? Laittakaa kommentilla mielipiteenne! (:
 
Ite en malta oottaa, että pääsisin tekemään joulukalenteria. Aluksi ajattelin, että ei mulla olis aikaa, mutta tämä joulukalenteri ei vaatisi liikaa aikaa, joten innostuin joulukalenterin tekemisestä! :D
 
Lauantaina olisi eka joulukuuta ja ekan kysymyksen vuoro! :3
 
Viikonloppuna ajattelin saada tettipostauksen valmiiksi ja yritän ehtiä vielä kertomaan vähän Tahvon kuulumisia ja muutenkin tallin tapahtumia. ;)
 
Sitten vielä! Olin suunnitellut kysymyspostausta nii olisiko porukka kiinnostuneita kyselemään jotain? Olen halunnut pitkään tehdä kysymyspostauksen, mutta nyt kun lukijoitakin on tullut kiitettävästi, niin ajattelin, että voisin sellaisen joulukuun aikana tehdä. Joko videolla tai sitten tekstinä. Haluaisin kuulla mielipiteenne myös tähän asiaan, joten kommenttia vaan tulemaan! ;D

5 kommenttia:

  1. Toi multa otettu juttu toimii hyvin joulukalenterina! :D Ja tee ihmeessä kysymyspostaus (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin toimi ja aattelin olla ovela lapsi! :D Mä haluisinki tehdä, mut sit jos kukaan ei kysy mitään... XD

      Poista
    2. Se on hyvä olla ovela lapsi (8 ja kyllä niitä kysymyksii tulee, ainaki multa ! :D

      Poista
    3. Hei! Löysin sinut Katjan blogin kautta ja liityin juuri lukijaksi. :) Minultakin tulee varmasti kysymyksiä!

      Poista
    4. Okei, hyvä! (: ja kiitos, lukijoita kaipailinkin lisää! (: Voisin vaikka tänään laittaa tänne sen kysymyspostauksen, ku tiedän nyt, että kysyjiä olisi. :D

      Poista