torstai 31. toukokuuta 2012

Vika Kimsonin hoitopäivä...

Okei, eli tänää oli vika Kimin hoitopäivä tällä kaudella! Tulee ikävä sitäkin heppaa! Pakko se on kai sanoo, et illalla rupesin tyyliin itkee sen karsinassa, ku mä en haluu jättää sitä.... :C Muuten, ku nyt ridasin Kimillä nii onnistu toi KK-juttu! XD (<---Kimillä keskiviikkona)

No, mut kuiteskin! Tulin tallille noin 15 vaille 16. Mentiin Annun kaa hieroo Kimii, koska se oli kuulemma ollu tiistaina ihan jäykkänä, ja kyl se olikin. Nautti selkeesti siit kumisuolla hieromisesta! <3 Mä harjasin sitä siin samalla ja sit lainasin Helmin kumisukaa, et pystyin auttaa Annuu. Jossain vaiheessa Kimi oli selkeesti sitä mieltä, et nyt saa riittää ja yritti häätää meit karsinastaan ja oikeestaan ei ois tehny miele antaa sille Möhkikselle periks, mut meidän oli pakko mennä, koska piti hoitaa ekan tunnin ponskit.
Nähtiin Johanna matkalla satulahuoneeseen ja sovittiin, et mä saan taluttaa MAISAA! <3
Mentiin Annun kaa hoitaa. Mä hoidin Maisaa ja Annu hoiti hoitsuunsa Dexuu. :D

 Dexu! : D
Maisa! <3 (Syrenbackan paras shettis!)

Maisan ratsastaja tuli aika nopeesti autaa mua harjaamisessa. Maisast lähti toooosi paljon "pölyy".
Laitettiin Maisalle lettejä, kun jäi aikaa, mut niist en ehtiny ottaa kuvaa. ):
Satula ja suitset päälle ja sit lähettiin kentälle.

Maisa meni tunnilla tosi hyvin, ainoo vaan, et ku me mentiin sellast puomirataa ja mun piti yrittää taluttaa mukana... XDD Maisa menee TODELLA kovaa ja sitä ei ollu ollenkaa helppo taluttaa. Tyyliin ite juoksen perästä, et venatkaa vähän! XP
Tunnin jälkeen hoidettiin Maisa huolellisesti, mut pikasesti pois, koska mun piti ehtii viel syödä ennen, ku menisin laittaa Kimii itelleni valmiiks.
Maisa meni ekan ja vikan tunnin. Nanna laitto Maisan vikalle tunnille valmiiks, koska mä en ehtiny.
Kiitos siitä! <3



Onneks tällä kertaa ei tarvinnu hakee Kimii tarhasta, koska viimeks lähti nilkasta nahkat, ku se veti mut mukaansa, ku se rynnisti syömään. XDD Tää kuva on viime viikolt, mut en muistanu julkasta! :D

Menin laittaa Kimin syönnin jälkee valmiiks. Se oli hoidettaessa...ei niin mukavalla tuulella... ehk vähän kaduttaa, et suutuin sille, ku oli kert vika hoitopäivä tält kaudelta, mut ei ollu mun vika, et sil oli huono päivä (syönihmiset.com-päivä)

Tunnilla Kimi oli MAAILMAN PARAS! <3<3<33<3<33<3<33

Se hyppäs tosi hyvin, jos ei lasketa kieltoja... XD Mut ei se haitannu kovaa menoa. Välillä kyl mentiin niin kovaa, et piti kääntyy voltille, ku ei ollu heppa ihan hallinnassa... osaanridata!
Kiitos Jennalle kuvista, joista sain tehtyy videon tost tunnista!
Kimillä on ihana hypätä! <3 Taisin päästä eroon mun laukkakammosta, joka tuli sen Lissu episodin jälkeen. Tai siis Kimi lähti laukkaa ennen yht estettä ja parin esteen jälkeenki. ;)
Kovaa mentiin, mut oli aivan sairaan hauskaa! :)
Menin Kimillä kuulemma hyvin kevyessä istunnassa. Mut onhan sitäkin jo kuukaus harjoteltu! :'D


 Tunnin jälkeen Kimi oli ihan väsyny ja sellanen reppana! :3 Juttelin sille mukavia ja vähän itkeskelinkin, koska mulla tulee sitä ikävä! Sain onneks eilen kuulla, et Kimi jää Syreen kesäks! <333
Se on aikasempina vuosina lähteny aina muualle laidunkaudeks.... ):
Päästin sit Kimin harjauksen jälkeen irti, koska herra rupes jo yrittää pureskella!
Halasin, sanoin heipat ja lähdin!


Täs viel mun facebook päivitys tästä tunnista:

Tänään oli ihan A W E S O M E tunti Kimillä! Mentiin ristikoita ja sit kavaletteja ja oli yks pysty (mentii ekaa kertaa pystyeste) :D Kimi meni tooooosi kovaa eikä kuunnellu puolipidätteitä XD Jonkin verta se kiels, mut sit se myös innostu laukkailemaan, vaik tarkotus oli RAVAILLA! ♥ Kiitos Kimpsun, taisin päästä laukkakammosta eroon.... luultavasti ainakin! :--D

Toivoin muuten ens syksyn ekalle tunnille Dottia! Katotaan saanko. En oo ikinä menny sillä ja haluisin kyllä! =D

Dottie~~ <3 ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti