lauantai 26. toukokuuta 2012

6kk

Torstai....mitäs siitä kertois.....


Se oli kiva päivä... Ihmiset ei pysyny poniensa selässä.... Sain Katjalta riisikakun....


Silloin tuli täyteen 6kk, ku aloin hoitaa Tahvoo! <3


Joillekkin 6kk ei ole paljoa, mutta minulle se on. En olisi muutenkaan uskonut, että olisin koskaan saanut Tahvo hoitsukseni ja nyt se on riemastuttanut minua jo puolen vuoden ajan. =D <3

Liittyen aiheeseen tai ei, niin rupesin tänään miettimään sanontaa: "Minä rakastan sinua". Voiko sitä ikinä sanoa tarpeeksi montaa kertaa? Sanon niin Tahvolle ja Kimillä joka keskiviikko ja torstai. Entä nyt kun alkaa kesäloma enkä näe näitä kamuja... En voi osoittaa niille, kuinka tärkeitä ne ovat ja kuinka ne ovat auttaneet minua luomaan paremman minäkuvan ja kuinka olen, varsinkin Kimiltä saanut taistelutahdon. <3
Rupee herkistyy, ku miettii, et kuinka paljon ja miten nää on auttanu mua selvii tänkin rankan kouluvuoden läpi ja nyt pitäs kestää luopuu näistä melkein 11 viikoksi. Kyl mä aion käydä moikkaa Tahvoo ainakin pari kertaa, mut Kimi on luultavasti toisella tallilla koko laidunkauden...
 Sanon suoraan...en kestä.

2 kommenttia:

  1. "Sain Katjalta riisikakun" Miks aloin nauramaan tossa kohtaa? :D + Saan toistekki niitä kyllä (8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiiä, mäki aloin, ku jälkeenpäin luin tän läpi.... uskottavuus koko tekstistä meni ton kakkujutun jälkee! XDDDDD Mä voin ottaa myös ens kerralla riisikakun! 8) Mähän voin muuten taas ens viikol tehdä kuvapostauksen riisikakusta...... XP

      Poista