keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Kimpsuu

Viime viikon blogiteksti jäi kiireiden takii väliin! Menin Kimillä ja oli paras tunti!  ♥

Tänää menin tallille kamuni Katjan kanssa. Kimi nökötti tyytyväisen näkösenä tarhassa. Mun ilme oli ihan 10++++++ ku huomasin, et pääsin Kimillä!  ♥ Mentiin siit sit hetkesks kattoo Johannan (toisen opettajamme) ratsastusta Fannilla.

Fanni  ♥

Siitä lähettiinkin sitte tekee hissan läksyjä satulahuoneeseen. Saatiin jopa ekan kappaleen läksyt tehtyy! (Y)
Sit lähettiin Amandan avuks hakee Pystee tarhasta, koska Nemo, Santtu ja Vinski yritti karata samalla... XDD

Pyste

Sit me mentiin Katjan kaa harjaa Kimii tarhaan ja käytiin kuvaa Mandaa ja sen varsaa! <3


Sit mentiin Katjan kaa SYÖMÄÄN!!!  ♥
Aika lailla ruokailun jälkeen mentiin hakee Kimii tarhasta ja Kimi on sellanen, et se ryöstää aina syömään ja se onnistu tänäänkin, ainoo, et mun nilkka oli esteenä, joten Kimi päätti sit astuu mun nilkan päälle, et siit lähti nahkat... -.-
ja se oli muutenkin hoidettaessa TODELLA v*ttumainen, mut ratsataessa se oli ihana! :D

Täs pieni kooste mun ja Kimin esteradasta, istunta vamaa, mut kuitenkin oli hauskaa jjajajjaja laatu on kaveri! XP

(Blogger ei toimi ja mä haluun nukkuu, joten kokeilen ladata videon aamulla)

Täs viel paras kuva tält päivält!



Muutes... huomenna tulee täyteen 6kk, ku aloin hoitaa Tahvoo! Jos siitäkin, jonkun videon sais tehtyy nii se olis aikas jeesh! =D  ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti