torstai 29. toukokuuta 2014

Kuulumisia

Nyt mä päätin palata takas tänne! Hirveen huono omatunto, kun ei oo ollu inspistä kirjottaa, vaikka asiaa ois vaikka kuinka.... + Äikän numerot kertoo sen, että tää bloggaaminen on parantanu mua kirjoittajana tosi paljon ja opettajatkin on kyselly, että kirjotatko vapaa-ajalla, koska sun kirjoittaminen on sujuvaa. ;)

Kertaillaan vähän kuulumisia heppailusta. Konosen kanssa oon käyny vaan kerran ratsastamassa edellisen Konospostauksen jälkeen. Se kerta oli kyl niin "epäammattimainen" ratsastuskerta, jos kattoo mun varusteita. Siitä löytää niin paljon erilaisia virheitä mm. talvisaappaat ratsastuskenkinä.

 Selfie with Kono
 
 Ratsastusvarusteet (Y)
Mun ei siis tosiaankaan pitäny tollon mennä edes ratsastamaan, niin en ollu tietenkään varannu mukaan mitään varusteita...
 
Tästä kuvasta löytyy niitä virheitä niin monta... =D Montako te löydätte?
 
Sitten voitaisiinkin palata Husöön maailmaan. Siellä on tunnit menny mukavasti, oon tutustunu moniin ihaniin heppoihin ja tietenkin olen oppinut paljon, mutta korjattavaakin löytyy myös paljon. Hepoista ja poneista en osaa sanoa suosikkiani, koska kaikki on ollu tosi mukavia omalla tavallaan. Opettajakin vaihtu tässä välissä. Uus opettaja on paras minkä Husössä voi saada, mutta vanhaa opettajaakin on ikävä. Oon muun muassa päässy Husössä kahlailemaan mereen hepan kanssa, oon hypänny maastoesteitä ja tällä viikolla hypättiinkin sitten ilman satulaa! Ilman satulaa hyppääminen on kyl parasta mitä tiedän, vaikka mun selkä siitä hiukan kipeytyikin. Husön poneista ja hepoista teen yhteispostauksen, jossa kerron kenellä kaikilla oon menny ja millasia ne on. :)
 
Kesästä sen verran, että vuokraan Thavannaa heinäkuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin. <3 Konosta en virallisesti vuokraa tänä kesänä, vaan käyn ratsastelemassa sillon, kun huvittaa, koska tänä kesänä meidän mökille tulee suht paljon vieraita, niin en ehtisi kunnolla vuokraamaan. 
 
Ps. Edellisessä postauksessa himoitsin Spooksin punaisia ratsastushousuja ja sellaset sain sitten synttärilahjana <3
 
Palaillaan sitten ens postauksessa, joka on Husön ponien ja heppojen esittelypostaus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti