torstai 13. helmikuuta 2014

Must have-lista

Päätin nyt tehdä tälläsen postauksen ratsastusvarusteista, jotka on aivan pakko saada!

 
Punaisia ratsastushousuja olen halunnut jo kauan! Kuitenkaan en ole löytänyt sellaisia "täydellisiä" punaisia housuja. Hööksin housuissa silmään pistää se, että ne paikat on erisävyistä punaista, kuin housut muuten on. Itse tykästyin näihin Spooksin punaisiin ratsastushousuihin ja nämä toivottavasti joskus löytävät tiensä meille!
 
 
Myös Hööksin kuvastoa selailtuani ihastuin näihin! Noi housut olisi ihan perfecto, kun Konon kanssa taas tulevana kesällä maastoilen. En itselläni näe noita tuntihousuina, mutta maastoon, ne on mun mielestä täydelliset ;)
 
Mulla on jo tämäntyylinen kouluraippa, joten haluaisin myös yleis -ja esteraipaksi samanlaisen. Tykkään myös tämän raipan simppelistä, mutta hienosta ulkonäöstä.
 
 
Haluan siis uuden kypärän, joka olisi hiukan nykyistä "parempi". Ainoa ehto on se, että siinä pitää olla swarovskeja. Oon nimittäin tosi perso kaikelle kiiltävälle! :D Toi esimerkki kypärä on mun mielestä ihan hyvä, koska se on mukavan simppeli ja vaihtelun vuoksi musta kypärä olisi kiva. :)
 
Sitten palataan taas vähän halvempien asioiden pariin, eli tosiaankin haluaisin ton perus Horzen takin, missä toisessa hihassa lukee punavalkoisella Horze ja sit se on muuten musta. Tykästyin tähän, koska tää takki on siis sellanen one4all seasons, eli joka vuodenaikaan sopiva.
 
 
Vaikka muuten en Kingslandin vaatteista hirveesti välitäkkään, niin pakko myöntää, että niiden pipot on ihania. <3 Joskus sellanenkin tulee päätymään mulle ostoskoriin!
 
Mitä tykkäsitten tälläisestä vähän erillaisemmasta postauksesta? :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti