perjantai 1. maaliskuuta 2013

This week!

Aattelin ihan pikasesti kertoa tästä viikosta ja V I H D O I N K I N Tahvo pääsee mukaan kuvioihin! (;

Tiistaina en ehtinyt omalle tunnille, joten oli tiistain tokalla tunnilla ja menin Dotilla. (: Tehtiin lisäyksiä ja askeleen lyhennyksiä ja pidennyksiä käynnissä ja ravissa ja ne meni ihan ok. Laukat meni molempiin suuntiin ihan kiitettävästi.
Vihdoinkin oli tunti, että Dotti ei saanut mua alas, vaikka pari kertaa se lähti ;)

Torstain rästi: Menin torstain ekalla tunnilla Dotilla ja oli kyllä yksi parhaimpia tunteja kyseisellä ponilla ;) On se tamma vaa niin täydellinen välillä ♥ Alkuun venyteltiin ja Dotti lähti kerran, kun mulla oli ohjat vaan toisessa kädessä, mutta pysähtyi kun "vaara oli ohi". En siis tippunu. Tehtiin taas askeleen lyhennyksiä ja pidennyksiä Laukoissa Dotti oli täydellinen ja saatiin tunnin jälkeen kehuja mun istunnasta ja laukan hallinnasta :3

Itse kun olin ekalla tunnilla, niin en ehtinyt Tahvoa hoitaa tokalle tunnille, mutta tokan tunnin jälkeen jäin harjaamaan sitä pitkäksi aikaa ja se selkeesti nautti siitä ja talvikarvakin alkoi saada kyytiä (; Oli kivaa pitkästä aikaa hoitaa Tahvoa rauhassa, kun tokan tunnin jälkeen mulla oli tunti aikaa ja käytin siitä n. 45min Tahvoon! :D

Kuvia ei valitettavasti oli, koska kamera ei ollut tällä viikolla mukana ja
muutenkin olen nyt koulussa! (;

5 kommenttia:

  1. Oon menossa huomenna tallille kaverini kanssa ja meidän pitäis liikuttaa kaikki hepat.
    Ollaan jo päätetty että käydään ainakin maastossa ja kentällä heppojen kanssa,mutta sit tulee se ongelma.Pitäis liikuttaa shettikset...Niitä pienimpiä on vaan kaks,joten muilla me ratsastetan.
    Nää pienet on 20 vuotias tamma Puppe ja 5 vuotias ruuna Uuno.Minä pystyn ratsastamaan Uunolla täys pitkän tunnin ja Pupella puolikkaan pituuteni vuoksi.Kaverini voi ratsastaa Uunolla puoli tuntia.Toinen vaihtoehto on että Uunoa hypytetään ja Pupella ajetaan.

    ONKO SINULLA EHDOTUKSIA HUOMISEN VARALLE?
    Mahdollisuuksia on vaikka muille jakaa mutta me ei osata päättää...
    Helppiä kokeneemmalta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, ku multakin kysytään mieleipiteitä tälläsissä asioissa, vaikka en nyt nii kokenu ookkaan! (; vastasin tähän tossa alemmassa anonyymin kommentissa! :3

      Poista
  2. ^^Kannattaa varmaan ajaa, jos taito on hallussa, tai juoksuttaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mitä sie oisit mieltä siitä jos ajetaan Puppe niin otettais talutuksessä lämppäri Klasu mukaan?

      Poista
    2. Ajaminen kuulostaa mustakin hyvältä (; oisko mahdollisuutta vaikka hypyttää pikkuesteitä? Ite haluisin jos pitäis jotain tekemistä keksii Shettiksien kanssa, nii mä varmaa jonku riimunnarun kanssa hypyttäisin ja hyppisin ite mukana! ;D

      Poista