lauantai 20. lokakuuta 2012

Tunti Tahvolla

Tiistaina menin Tahvolla ja olin innoissani, vaikka oisinkin halunnu mennä Dottiella, mutta koska oli niin kova tuuli ja Dotti niin säikky, nii en saanu sitä ja jälkeenpäin ajattelen, että onneks, koska se oli heittänyt tokalla ja kolmannella tunnilla ratsastajansa alas, että...
 
Tuli kiire hoitaa Tahvo, koska kellon kattominen unohtu siinä harjatessa ja jutellessa Nannan kanssa ♥
 
Jo alkukäyntien aikana Tahvo oli hirveen säikky. Se oli jännittyny koko aika ja sillä oli korvat luimussa. Se pelästy sellasta este/kavaletti "sokeripalaa" ja lähti sivuhyppelemään XD
Ei ehditty ees menee toista kierrosta, kun Tahvo jo tökkäsi yhtä punasta kartiota ja se tulikin takasin turvalle ja ponihan lähti... meinasin tippua, kun oli ihan pitkät ohjat ja olin ihan rennosti siel selässä (vähän nukuksissa XD)
Sitten aloitettiin tehtävät ja tosiaan, aiheena oli asetus ja taivutus eka käynnissä ja ravissa. Tehtiin myös sille radalle voltteja. Jo ekan radan jälkeen tallin pihalle saapui mopo ja ponihan heilutteli päätään ja lähti laukkaamaa aika nopeesti, mutta nätisti suoraan eteenpäin. Onneks Lissu oli meidän edessä ja se pysäytti Tahvon. Aattelin jo, et herranjumala mikä tunti ja tottakai sen jälkeen alkoi tihuttamaan vettä, että JES!
Asetus ja taivutus oli mun mielestä vaikeeta, koska en ollut tosiaankaan ennen tehnyt sitä ja rata tuntui vähän turhan vaikeelta ensikertalaiselle, mutta kyllä se siitä sitten alko onnistumaan.

 
Lopuks saatiin ottaa laukkoja radan lopussa pienellä ympyrällä, mutta mä jätin ne välistä, koska Tahvo oli niiiiin epämukavan tuntunen ja se katteli koko aika ulospäin ja kaikkee mahdollista... ja sit pelkäsin, et Tahvo kaatuu ku kenttä oli niin velliä, mutta tosiaan ope sano myöhemmin, että ei se mihinkään kaadu esteponin tasapainolla, mutta kuitenkin.
 
On se vaan niin söpö ♥ 



 Mä repeen aina tälle asennolle, ku olin ite ihan turhautunut ja Tahvo näyttää niin siltä, et "Hyvin me vedetään" XD
 Tollaset sen korvat oli 3/4 osaa tunnista..
 


 
Tunnin jälkeen hoidin Tahvon ja laitoin sille loimen päälle ja menin hoitamaan Pottua ♥
 
Teen huomenna postauksen torstain hoitopäivästä. Mun piti tehdä nyt yhdistetty postaus, mutta ranne on kipeenä jo tästäkin kirjottamisesta ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti