maanantai 10. syyskuuta 2012

Laiskuus voitettu!

Hehe... olen unohdellu kirjotella, koska nyt ku koulut alko, níi oon tyyliin nukkunu aina ku on ollu aikaa! XDD

Viimeset kolme viikkoo on menny hienosti Tahvon ja Pysten kanssa.

Voisin pikkusen kirjotella viime tosraista! (:

Lähdettiin aika kiireellä tallille. Pääsin koulust 15 vaille 15 ja sit olikin tallille lähtö jo puol neljä.
Olin ekana tallilla. Siel oli vaan mun lisäks Johanna (toinen opettajista).
Sain hakee Tahvon tarhasta! ♥ Johanna toi Kimin.
Tahvo sai muuten uuden riimunnarun! Puhuin Johannan kanssa siit, et Tahvon riimunnaru ei sovi sen riimuun, nii se sano, et jos löydän paremman niin saan vaihtaa... ja tottakai löysin! (:

Laatu on kamu ♥
 
Saga meni Tahvolla ekan tunnin ja sil meni tosi hyvin (: Tokalla tunnilla Tahvolla meni Vilma.
Hoidettiin Tahvo Vilman kaa ja jätettiin se karsinaan. Muut oli kentäl ja tarhassa, mutta onneks Tahvol oli Helmi kaverina.
 
 
Kuvailin vielä Tahvoo lopuks ja putsasin sen harjat! =D

 
 



2 kommenttia:

  1. dissasiks mun riimunnaruu ;) se oli väliaikanen koska toi on saaaaatanan lyhyt xdd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ;) On se sillein lyhyt, mut mun mielest ja Johannan mielest toi oli ihan tarpeeks pitkä XDD

      Poista